Thursday, March 31, 2011

Manipulated??

Salam/Regards,

..30/3/2011..

Aku rasa termanipulasi. Ideaku dicuri, hak bestarinya dicabuli. Sepatutnya aku yang mendapat pujian, sepatutnya aku..

Gahh.. sukarnya untuk menawan serta melawan rasa benci apabila kelebihan kita diperkotak-katikkan. Aku rasa macam mau tumbuk jak dia. Tapi mengingatkan bahawa tujuanku di sini untuk belajar, dan bukan untuk mendapat pujian serta sanjungan. 

Berbudi ke darat biarlah dari dalam air

Pepatah yang aku cipta sendiri. Biarlah, yang penting semuanya telah selesai dengan sempurnanya. Aku tidak kisah. Yang penting sudah sempurna. Sekarang aku perlu ubah persepsi tentang definisi berbudi. Tidak mahu tunjukkan seminimum mungkin.

Ya, mungkin juga berpunca daripada diriku yang sangat pasif. Macam chameleon, bergerak dengan rasa ragu-ragu. Malu/malas mahu memberi pandangan. Perlukah aku jadi lebih agresif + defensif + dominatif? 

Ahh! Abaikan perasaan aku ni. Jum enjoy some scenes..

Seriously, one of the best scientific diagram drawn by a student I had ever seen. She really have the talent.

"Jus najis.."
Mendengarkan itu, Fara tiba-tiba menutup mulut. Ingin muntah. 

Seperti biasa, my head asked itself, "How long have this thing been here?"

Liang moi~the most beautiful girl in our class (this is purely hypothesis)

Roomate A-2-11

Si Baju Biru dan Si Tudung Putih. Dua wanita paling cantik (!?)

Konsentrasi.. "Be silent when in library"

HoTTest boys (photographer included)

Cerita apa tu, Abang Ewi?

Macam cover album, cuma Din tercicir barangnya~


Ribut datang

Refleccion~un dela vesta ki pasa no jo? Si perla duende??
Verda, verda..
*jajajajajajajaja

2 comments:

  1. sinis... kena hina2 sy ko letak 2 gambar.. lukisan last minute yg salah..

    BTW, sy suka gambar no.3!!! ><



    farah.. jus **** dan jadi inti dalam bun (idea paling mantap oleh dinn)..

    ReplyDelete
  2. Alaaa.. bagitau jala kau suka gambar last *poyo :P

    ReplyDelete

Ohana :)