Saturday, August 13, 2011

Koleksi 'Headers'

*Salaam.. biarlah dia tidak mahu kembali ke sini, saya tetap akan. Di sinilah jati diri saya lahir, di sinilah saya mula berani bersuara dan mula belajar menelan kepahitan dalam bersahabat. Meninggalkan blog ini seperti membakar rumah sendiri... apapun pembaca, hari ni, saya mahu berkongsi koleksi 'headers' yang pernah digunakan dalam blog ini. Koleksi ini tidak meliputi seratus-peratus koleksi yang saya; hmm-kami pernah ada Banyak daripadanya terpadam. Maaf.*
'Header' terbaru sebelum header sekarang ni. Saya suka ini.
Inipun semmat! Dia punya kapsyen yang power. Saya suka juga!
Ini 'header' masa sibuk berdebat pasal 'Bersih 2.0'. Tidak berapa suka, sebab ada logo itu..
Nadiah loved/s this. So did/do I, because there is this extreme sincerity depicted in it. Yassin made this, with his eyes half-closed; burning the midnight's oil.
Antara 'header' paling singkat saya/kami gunakan. Dalam sehari dualah, begitu digunakan. Sebenarnya, 'header' selepas ini yang best, tapi 'header' tu pun, hilang...
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaangat sukaaaaaaaaaaaa dengan yang ini. Ingat lagi, 'background' blog ini masa tu, petak-petak kelabu dan hitam. Sangat cantik, tapi kelam bha.
Gambar yang diambil dari perkarangan masjid merah di Putrajaya tu.. kalau ada DSLR masa tu, memang gempakla. Nantilah beli.
Kapsyen terbaik antar semua kapsyen yang saya pernah ada dalam sebuah 'header'. Menarik, masih..
Ini paling mendapat pujianlah.. sebabnya ada 'panning' (kredit: Farah Musa) dan sebabnya.. ada thumbnail muka saya. HAHAHA. Narcissism, I know.. tidak salah bha, sekali-sekala.
Ortodoks gila, 'header' ni. But then, it somehow really pictures what I see about life. There's a large darkness, and then small dots of light. Ringkas dan penuh makna.
*Macam mahu menangis jaa, tengok semua 'headers' ni.. seriously, I missed all the moments I spent in this blog. Gosh, time fled fast.*

Fast enough to tear memories apart. Thanks, my cosmos and thanks to all readers for you guys' support. (sedih tengok trafik blog ini masih berjalan.. padahal entri sudah tiada). Dan, thanks Sven. Been missing you for quite awhile.

*Hey, why're you here!? Go away!!!!!!! (pushing Yassin hardly)*

No comments:

Post a Comment

Ohana :)