Wednesday, May 4, 2011

Dua Perkara = Dua Kebahagiaan

Salaam/Regards,

Sekadar mahu berkongsi dua kegembiraan yang yang aku dapat hari ini. Pertamanya, alhamdulillah.. sekali lagi aku dipilih oleh Allah SWT untuk menjadi saksi kekuasaanNya. Selepas `Asar (kira-kira 6.10PM), aku melihat sesuatu yang sangat familiar dalam Kalamullah.. perkataan yang paling kerap disebutkan di dalamnya--nama Pemilik Kitab itu sendiri--Allah

Gambar yang sangat jelas.. bukti yang sangat hebat. Subhanallah..

Subhanallah.. aku tidak tahu mengapa aku terus-terusan dipilih untuk menyaksikan ini? Ahh, mungkin untuk memberi kesedaran. Mungkin aku lebih memerlukan bayan yang lebih kerap berbanding orang lain.


Saya edit untuk menunjukkan kaimah [dengan lebih jelas]
Erm.. apapun, kita bergerak kepada kebahagiaanku yang kedua: TIKETT!!!!!!!!! And not just any ticket, but a ticket to go back to my sweet-smelled motherland, my prideful soil.. and island of freedom: BORNEO!!!!
*okay, that was rude*
Sangat, sangat, sangat, sangat, sangat, sangat gumbira hati ini tatkala menerima sepucuk sampul berwarna biru, bertulis, "Altis Holidays Sdn Bhd." Fuhh~~tidak terkata.

Terim kasih, BN. Ini semua adalah hasil jasa baik anda. Saya akan terus untuk korang semua!! :D

PERGGHHH!!! Baik punya.. RM1,776 *memikirkan benda yang aku boleh buat dengan duit sebanyak itu..

Tidak sabar untuk menggunakan benda ini.. hahahha.

No comments:

Post a Comment

Ohana :)