Tuesday, June 7, 2011

Jalan Lagi~

Salaam...kelmarin saya jalan lagi dengan ibu dan dua orang adik. Seorang adik lelaki, dan seorang lagi perempuan. Tidak berpa menarik; cuma berjalan membeli kasut maktab. Harganya boleh tahanlah.. saya suka rekaannya. Apapun, saya malas mahu menulis; tengok jalah gambar di bawah. :)


Tawau Times Square.. entah bila siapnya. Sekarang ini dalam perancangan. 
Ini adik perempuan saya yang tangkap. Entah apa menariknya gambar ini, tapi saya suka juga.
Perkarangan Hospital Besar Tawau..tidak sebesar HUKM, dan perkhidmatan agak lembap.

Fotogenik sekejap.

Adik perempuan, Nur Hafeeza Idayu. Pelajar Tingkatan Satu.

Keychain impian.. tapi kurang bajet.

Mahkamah Tawau.

Gambar kereta sedang melintas. Kelihatan pada latar, bangunan Sekolah Islamiyyah Tawau.

Masjid Raya yang jaraknya kira-kira tiga ratus meter dari rumah saya. Jarang solat di sini, Solat Jumaat saja.

Perkuburan Masjid Raya. Seperti kebanyakan kawasan perkuburan, memang banyak cerita hantu di sini. Saya secara peribadinya, belum pernah menyaksikan apa-apa penampakan *harapnya tidak pernahlah*. Ini perkuburan pernah masuk majalah Mastika.

Sempat bergaya sakan.

No comments:

Post a Comment

Ohana :)