Tuesday, June 7, 2011


DUH!
Nothing could have actually describe my feeling today. I felt betrayed. I am a traitor to a love scene. I am a photobomber for a perfect relationship. I hate myself
..
..
..
NO!
..
I do not give a shit about what they think of me. I have reasons. Logics are with me. I did that thing for the sake of being rational. Not that I felt jealous *not heck-lah!* I thought he deserve more than that *Yassin..* Yeah Sven. They did not understand my situation. They did not even bother to.
Whatever-lah, you guys. Say what you can; insinuate me. I will never change this position.
..
..
And even if someone is hurt, it will be me *like I am right now*. I know my action will come with grave agony to someone, and I thought it as much that someone is me *LOL, the song..* hurmm.. I do not know what to say anymore, Sven.

Salaam :(

1 comment:

  1. Yassin, seriously.. Sy sudah cakap bukan untuk ko pun.. The only thing yang ada kaitan dengan ko (even Dinn pun berkaitan) tentang ayat "terbaik untuk semua orang".. That's it.. Itu pun sebab, kamu semua claim yang kamu buat keputusan 2 isolate urself) untuk kebaikan semua.. Sy x suka ada yg tersisih.. Kalau kamu betul2 mau ada yg tersisih, let it be me.. Sy biasa suda.. Kali keempat, I UNDERSTAND!!! Tolong laa.. Kalau ada org yg fkir ko buat mcm 2 sebab ko jeles, I will be the LAST PERSON untuk fkir mcm 2.. Sy ckp mcm 2, bukannya sy bermaksud sy neh baik sangat.. I just want you 2 know, sy xkan buat benda yg sy sendiri x suka dgn org lain (dalam keadaan sedar) xpecially 2 a person dat I consider as my friend.. Sy x faham sepenuhnya keadaan ko, tapi sy tau ko dalam keadaan serba salah tym 2, maybe more than I do, sebab ko tau benda yg sy x tau.. Gosh.. Cuba la ko faham, I'm not going 2 judge u.. sebab sy sendiri pun x ska dibuat mcm 2.. Jangan terasa la pasal entri 2.. Seriously.. Ni yg buat sy x selesa neh, lepas nih mesti ada isu yg kita cuba elak neh, it's going 2 be awkward. I've been through all these before.. Sy tulis entri 2 bukan untuk cuba bring up ni isu balik, yang sudah berlalu biarlah berlalu.. Jangan la ko sedih.. Sy rasa bersalah.. Sorry.. Ouch, malangnya, entri c Farah 2 sudah dia delete..

    ReplyDelete

Ohana :)