Sunday, June 5, 2011

Makanan

Salaam...tak tidak, cuti ini saya berazam untuk menelan lima belas resepi berbeza *HAHA, gedo'ot! ..ops!* WAHAHAHA GALK. Sudah cuba tiga belas, tinggal dua resepi lagi. HAHAHA, memandangkan ini blog saya, maka saya ingin *berkongsi* gambar *resepi* yang telah masuk ke dalam perut *dan menjadikan saya gendut* (kunun~)

Kerepek Bawang..pedas, manis dan masin. Gabungan ideal *D'LOL, iklah Ribena*

Roti John..entah macam mana nama itu menyagkut dengan resepi yang satu ini. Apapun, satu resepi 'must-try'.

ABC Jagung. Salah satu kegemaran saya...:)

Murtabak Jawa

Nasi Kuning + Serunding. RM1.50 sebungkus.. sedap.

Bubur Jagung dan Ubi Manis...kredit/terima kasih kepada ibu tercinta atas hidangan petang yang sangat marbeles.

Kek Pandan..ini jiran yang hadiahkan. Taulah.. kerukunan tetangga :)

No comments:

Post a Comment

Ohana :)