Sunday, June 12, 2011

Sedih

Salaam..sori lagu sedikit jiwang *karat* WAHAHA--cuma berusaha mengekspresikan diri sehabis baik, inilah jadinya. *Kenapa pilih lagu piano karat ini?* itulah masalahnya, saya main tekan ja. Pertama kali dengar, teringat kat keluarga di Korea sana *WEH!! Sudah berangan tu, terus kepada isi* baiklah, baiklah.. gurau jalah.

Beberapa hari lalu, saya berhubung dengan kawan sekolah lama melalui laman sosial maya; Facebook *sebenarnya, perkara ini sudah lama saya perasan, baru hari ini mau cerita*. Sedih.. kan kami buat 'Group', dan ada kemudahan ber'Chat' sama-sama (Group Chat). Satu kali tu, dorang mulakan satu perbincangan dan saya masuk menyampuk.. Tahu apa jadi??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
TIDAK DILAYAN!!!!!!!!!! GEMOLAH KAMU SEMUA EX-SKOOLMATESKU *BAIKLAH, BUKAN SEMUA* TAPI MASIH GEMOO DAN SARAT DENGAN KEBONCITAN!!!
..
..
..
..
Saya tanam dalam hati, pendam dalam-dalam. Tapi ke-tidak puas hati-an itu menggelegak, dan terus memuntahkan dirinya *eww??* di sini, di blog tercinta ini. Huhuu~sampai hati mereka mengendahkan saya. Bro Nadiah, Abang Dien dan Kaka Rahi; saya rindu sangat-sangat-sangat dengan 'Group' kita... mafkan saya kerana memecah belahkan kita semua. Huhuu~ 

Rindu mau berbual dengan kamu semua melalui Kumpulan itu...wahaha, tiap malam bha, bertalian di Internet dengan kamu semua-semua. Sangat berharga dowh :') Tapi saya faham dan perasan, yang keadaan tidak boleh pulih dengan seratus-peratus, seperti mula-mula dulu *Yassin, jangan ungkit lagilah* tidaklah :).

Itu saja.
..
..
*(P/S: Boleh tidak, jika kita mulakannya semula?)*

5 comments:

  1. Sebab 2 la sy x ska pendam, T-A-L-K. Gahaha, tapi dalam situasi 2, sy pun akan pendam juga.. HAHA.

    Bah, ko admin.

    CAPATTTTT! :)

    P/S: akhir2 ayat dalam perkataan besar tuh buat sy KETAWA TERBAHAK2! Nda sangka kena modify sampai mcm 2 sekali.. HAHHAHA!

    ReplyDelete
  2. Walaupun saya berpegang pada prinsip, "There are things which cannot be talked", saya hormati pendirian kau. Saya pula.. kau (sebagai senior) jadi adminlah.. :)

    Bahagian terakhir ayat bertulisan besar tu... itu pengaruh kaulah, Nad.

    ReplyDelete
  3. Manadaaa!!! pengaruh c Farah 2!!! Sy faham jua prinsip ko 2.. sebab bagi sy, ada juga benda yg x boleh dibincangkan neh.. Tapi, mungkin tahap sensitif ko lebih tinggi dari sy.. pendirian sy..apanya? SEBAGAI SENIOR..?!!! Ko yakin ka apa yg ko cakap 2..? aduyaiii, cakap pasal senior junior, teringat sy paper sns 2 sy yg suckish.. #cuba lupa#
    Ko laa.. sy ikut ja.. Sy buat group dulu pun, ruined.

    ReplyDelete
  4. You create it, you end it, and now, you should do it. Kuasa terletak pada kau...I follow

    ReplyDelete
  5. Baiklah.. masih cuba mengumpul kekuatan :)

    ReplyDelete

Ohana :)