Tuesday, February 1, 2011

Sony Ericsson Hazel J20i. Cool~


::Salam::

Untuk entri kali ni, aku dengan bangga dan takkaburnya ingin mengumumkan bahawa aku memiliki kekasih baru. Namanya  Hazel.

Pertama kali aku melihatnya, aku dapat merasakan bahawa dia dicipta untukku. Tiada keraguan di situ..
The way she performs, the way she radiates her beauty and elegance captivated me till at some time, I doubt if I really deserve to be her owner.

Untuk mereka yang berada di luar sana, borang availabilityku sudah tidak sah. Aku sudah dimiliki.
To Hazel: I will take a very, very good care of you, dear. I have let you down earlier, and I'm so darn sorry..
~
~
Siapa Hazel? Hahaha, dia adalah jenama terbaru handphone slide Sony Ericsson, di bawah angka J20i. 5.0 Megapixel dorh!!
~
Heii.. malas mau cerita. Di bawah aku lampirkan beberapa gambar yang kuambil dengan handphone baruku ini beserta sedikit penerangan


Kebersatuan.. aku suka kebersatuan :)



Velodrum



...



Pangsapuri dekat maktab kami. Dulu pernah kebakaran, nasib tiada yang terkorban. Dahsyat tinggi dia..




Pemilik Zylo Hazel. Hehehe :D




Jam tanganku. Nampak mahal, padahal RM17.50. Wakakaka




Kucing kafe kami. Manja berabis, sungguh adorable. Kalau nampak orang dok cangkung dekat dia, terus gesel-gesel kepala. 





Surau As Syakirin selepas Asar. Sunyi dan dingin. -_-





Saf pertama.





Construction site dekat HUKM. Bingit dengar piledriver dia. Sekarang dah berkurang dentam-dentum tu, tapi tukar dengan bunyi kren yang ndak pandai berenti berderak.





Jalan kaki ke Stadium Bolasepak Kulala Lumpur. Jalan yang sama digunakan untuk ke KFC kalau ahli kelas kami ada projek hari jadi. Ndakda tempat lain..mesti KFC.





U46. Dua orang pakcik ni mungkin sedang tunggu bas U46.





Dalam bas. (LOL, inipun mau dicerita.. =_=")






I like to capture man's leg looking from above. Its so indie.





You betcha. Its the fifth biggest shopping complex in the world, and the biggest building that been built in one phase. Times Square. Syurga bagi setipa jenis lapisan manusia. Semuanya ada, dan itu yang buat aku benci dengan Time Square.

Bile semua ada, semua mau dibeli ^_~"





Landskap Times Square dari foyer Low Yatt. Besar gila punya bangunan.





Rakanku dalam ekspedisi mencari Hazel. :)





Bertuah kakak Cina ni.. dapat kena gambar oleh kekasihku Hazel.
-
-
-

I guess, these photos sum it all. Its great, isn't it?:)

No comments:

Post a Comment

Ohana :)