Saturday, March 19, 2011

Kosong

Salam.


Cuti tinggal sehari 10:00 PM
Aduh, tidak terasa begitu cepat masa berlalu. Sembilan hari macam sembilan saat saja. Aku satu apapun belum lengkap, malah kurasa makin lembap. Tugasan yang berlambak, baru mahu diterokai.
Aku senang kecewa dengan diri dan pendirianku. And when I felt disappointed, akan ada kecenderungan untuk meletakkan tuduhan ke atas orang lain. Dialah tidak bagus, itulah tidak kena.. semua macam buku separuh tulis.

Maaf kepada manusia yang menjadi mangsa. Banyak gila berdarah hati hari ini, aku rasa sedih untuk mereka.

Mau buat assignment dulu 11:10 PM
'Mood' tiada mau buat entri baru. Maaf sekali lagi pada yang terkena tempias amarah saya. Seperti manusia lain, saya juga pandai berasa merasa marah. Cumanya, saya tidak pandai kawal.. sampai terhantuk mereka yang tidak sepatutnya. :(

"Aku rasa terkongkong dengan kekosongan ini"

No comments:

Post a Comment

Ohana :)