Thursday, April 14, 2011

Saya Rasa Jengkel

Salaam,


Hari ini, banyak perkara telah berlaku dalam masa sehari. Sangat penat juga menghadapi semua kesukaran ini.. ya tapi sudah takdir untuk semua ini berlaku. Siapa mampu memperlahankannya?

  1. Prinsip saya dicabar. Kalau saya benci suatu perkara (contoh maksiat) maka bencilah.Kalau ada masalah dengan ini, sila kemukakan komen.
  2. Saya dikalahkan Nadiah dalam bahas ringkas.. bukan pertandingan sebenarnya, namun sangat reflektif. Pemahaman saya berkenaan kebergantungan bertambah. Thanks bro.. *looking forward to have a second discussion*.
  3. Dialog yang saya janjikan Din tidak dibuat, belumpun mula. Maka saya berasa malu dan kecewa dengan diri sendiri. Sori Dien!!
  4. Benci. Magnitud kebencian saya meningkat setiap kali melihat dia dengan gayanya yang menjengkelkan.
  5. Zalim. Sempat pulak melihat kekejaman menimpa seorang perempuan naif, kesiann..
  6. Jeengkel sangat. Rasa pelik benar hari ini..
  7. Gembira sangat-sangat. Ada seminar pembiakan yang saya sangat enjoy!
  8. Cool bro~dalam apa jua isu pun, beliau tidak boleh memukul dalam hati.
Hah.. itu saja.

5 comments:

  1. i knew im menjengkelkan kau..
    sorry..saya memang jengkell..i admit that..~~
    n im sorry sbb melakukan kekejaman trhadap perempuan naif itu~

    ReplyDelete
  2. ?????
    I have no idea...xpa yassin, sori meletakkan beban ni ke atas bahu ko...

    ReplyDelete
  3. pergh... ko anggap itu pertandingan ka..? sy x anggap mcm 2 pun.. sy cuma cakap apa yg sy rasa n apa yg sy rasa org lain akan rasa.. sy minta maaf sebab banyak guna perkataan yg salah.. sebab kekrangan dr segi vocab, x kira BI atau BM.. sebab tu la apa yg sy selalu cakap kurang sampai dan kadang2 ada yg terasa padahal I don't mean it to look that way.. sebab penyampaian sy selalu nampak kasar n memaksa,, I'm sorry kalau sy menjengkelkan ko.. Saya mengharapkan teguran jujur dan tulus daripada anda semua untuk perbaiki diri.. (sy minta ditegur nih, better than mengutuk dalam hati) thanks.. sebab what we think we are x semestinya sama dengan apa yg org lain fkirkan tntg kita...kan?

    ReplyDelete
  4. FarahFoxy yang seksi: Bukan kaulah.. ndakpernah bha kau menjengkelkan.. relekx..

    Zudien: Tiada.. saya yang sahut cabaran tu.. sori, kawan.

    Nadiah: Amboi, panjang bebenor.. tidak. Saya anggap perbincangan tadi sebagai ruang untuk melihat cara kau berfikir, and at the same time, luahkan apa yang saya rasa.. saya memang defensif, tambahan lagi kalau melibatkan perihal diri saya dan segala prinsip yang saya pegang. Sarry for being too offensive (Ewi pun naik bengan dengan saya sekarang). And one more thing; bukan kaulah yang annoying.. =_="

    ReplyDelete

Ohana :)