Friday, July 15, 2011

Air

Salaam...tadi masa bosan, terlintas pula di kepala otak untuk menaip "water gushing" pada mak cik GoogleImage. Sangatlah indah kesemua imej dan saya rasa sangat, sangat, sangat ingin berendam di dalam kedinginan takungan mahupun ketenangan air dalam imej-imej terbabit. Di bawah beberapa gambar air yang sangatlah menenangkan. *Alahailah.. macam sejuk ja air tu. Mesti seronok membasahkan diri di dalamnya*










Oh, saya mendengar bunyi air.... pihak Pembangkang, anda kalah. :)

11 comments:

  1. Siok ja nampak neh gambar.. Gambar 1st tuh, bagi 2 perasaan: nyaman n melemaskan pada masa yg sama..

    The last sentence is a bit.. ehm, never mind. :)

    ReplyDelete
  2. Saya suka sangat 1, 3, 4 dan 9!
    Oh, ayat terakhir itu.. ehm.

    ReplyDelete
  3. 1 yes, 8!!!!! Last sentence, macam kesinambungan entri sebelumnya.. (??)

    ReplyDelete
  4. Tidaklah...saya cuma stres apabila sesuatu masalah menimpa; tuduh Kerajaan lemah. Kalau dapat elaun, dapat pelawaan ke konvensyen, kata buang duit. Kalau Kerajaan berbaik, dituduh hipokrit. Kalau Kerajaan buat iklan 1Malaysia, dituduh lupa daratan. Dan kalau tampilakn Melayu saja, difitnah rasis. Apa mahu mereka sebenarnya??

    ReplyDelete
  5. Kenapa ko yang stress pula? Relax bh Yassin.. Memang lumrah manusia rasanya, when u hate something/someone, semua usaha yang orang tuh buat, biar baik mcm mana sekalipun niat dia, akan sentiasa dinilai dari sudut negatif juga.. U can't blame yourself untuk penilaian negatif orang lain, sebab bukan senang mau pengaruh orang lain untuk ubah perspektif dorg... Cuma, kadang2 kan.. Bila ko berdepan dengan situasi mcm tuh, it's better to just..smile, rather than berperang mulut.

    ReplyDelete
  6. HAHA. I just love this country, Nad. Can't imagine where would I sit if it isn't here, Malaysia.

    ReplyDelete
  7. What kind of "HAHA" is that? Double meaning, macam.. Ehm, Sebab ko belum explore tempat2 di luar lagi.. Tapi ya, sy bersyukur sebab lahir d Malaysia..

    ReplyDelete
  8. That "HAHA" meant HAHA, not "HAHA". Saya tidak pasti kalau boleh sayang negara lain sebagaimana saya sayang negara ini.

    ReplyDelete
  9. Why HAHA? x munasabah ka apa yg sy cakap? Good to know :)

    ReplyDelete

Ohana :)