Wednesday, July 13, 2011

KOGUM (Simpulan Hari #2 Atau #3)

Salaam... hari ini, mahu buat satu entri sahaja. Kalau rajin, buat dua atau tigalah. HAHAHA. Ketawa sendiri dan kegilaaan; maafkan saya. Kita teruskan dengan agenda melihat gambar-gambar Konvensyen Guru Muda (KOGUM). Sedia.. 1, 2, 3.. GO!!

Gambar profil terbaharu.
*"PERGHHHH!!!!"*
Indah sangat gambar ini...kerana kaligrafinya yang tidak tertanding. Saya tabik spring untuk perekanya.
Sempat pula bergambar sakan ketika ceramah. How bad of me. =.="
Saya persembahkan...penyajak paling unik abad ini. Hebat siot dia, masa mendeklamasikan/mendendangkan sajak Guru, karangan sasterawan negara Usman Awang. 
Stadium riadah UiTM. Lupa nak beritahu akan betapa luasnya kampus ini.
Razvi dan Ardie. Macam korporat lagaknya.
Bersama Insignior Ooi.
Saya plagiat gambar dari dinding di UiTM. Sangat mengharukan #manlytears dan sangat kagum dengan gaya fotografi.
Bro Lim dan Bro Ooi. Mereka berdua umpamanya aur dengan tebing; rapat gila-gila.
Tertidur dan Kepenatan.
Saya suka pemandangan ini.
"Setelah lama berusaha, akhirnya beliau berjaya dalam hidupnya". Dua komen:
1. Amiin..
2. "..lama berusaha.." bukanlah prinsip saya.
Kredit: Razvi kerana mengambil gambar ini. Meskipun fotogenik + narsisisme, saya suka.

No comments:

Post a Comment

Ohana :)